Resan med stort R

Då kom det ett slut till Sälen 2008 och visst känns det lite vemodigt att komma hem igen (planeringen för 2009 är redan igång). Satan i gatan och dra mig baklänges vilken rolig tillställning. Som vanligt hade vi grymt roligt och i år var det ju bara girls vilket var lite av en hit. Jag tänker nu punkta höjdpunkterna 2008 (feel free att add punkter mina kära kompanjoner i Sälen). Minnet sviker en relativt gammal kvinna som moi =)

* All snö, det var helt galet med snö. Snö här, snö där och snö everywhere! Helt underbart!
* Att åka skidor, grilla sojakorv, åka tefat, kasta snöbollar och vara ute i det fina vädret, sweet!
* Basta med en kall öl efter en dag ute är topp tre av det bästasom finns!Öl överhuvudtaget är ju käckt, med måtta menar jag då såklart, hehe.
* Den helt galna och spontana After skin (vårat första år på en sådan) som blev en galen tillställning. Inte nog med att Coverbandet Stereo (Jag hatar ju coverband) rockade skjortan med alla så rockade vi skjortan med Sälen.
* Den galna efterfesten med ett gäng killatr från Karlstad, efterfesten var slut 21:00, då hade både det ena och andra hunnit hända. Men what happens in Sälen, stays in Sälen....
* Jag som älskar att ha mössa fick ha mössa både inne och ute, Me love! Finns inga kort utan min mössa, haha!
* All god mat, allt gott sällskap och alla skratt. Ett gott skratt förlänger ju livet har någon klok sagt och denna resa förlänger nog mitt liv med kanske 100 år...
* Jag fick träffa min lillebror i Sunne då vi stannade och käkade en go pizza där =) Stolt syster och kul att få krama honom också!

Det är Sälen i korta drag, jag säger bara tjooo flöjt, hej hoppla och det är stabilt kompis!




Kommentarer
Postat av: eremo

fan vad nice!
mindre nice att du hade exakt samma jacka o mössa som 2007. moahahahah
ni verkar ha haft det bra.
pöss

Postat av: Karin

Haha, Du tittar inte märker jag, har två mössor, varav en är ny...sådeso...så sluta kaxa dig i min blogg kära vän!Men jag ntar att det är din tourettes som talar!Puss puss gullet!

2008-03-03 @ 16:49:32
Postat av: eremo

ja visst har du två. men den du hade förra året hade du även i år. schämmes.
;)

2008-03-03 @ 20:11:30
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Linda-Sara

Ser ju helt underbart ut!

2008-03-03 @ 21:11:02
URL: http://kallfront.blogg.se
Postat av: Jenny

fick du anvandning av mina skidbyxor?!:)

2008-03-03 @ 23:17:11
Postat av: Stina

Glöm inte att det inte var vilken skjorta som helst som vi rockade av Sälen, utan en ROSA!!!!! Kram kram ;)

2008-03-04 @ 14:51:35
Postat av: Karin

Eremo: snick snacka lagom,hur många jävla mössor har du då? Nu har vi hur som rett ut det dära....

Linda-Sara: Jaaaaaaaaaaa

Jenny: hehe, ja...tackar så mycket för lånet =)

Stina: Ja, en rosa och gul med faktiskt, haha..och skidbyxor tror jag med vi tog i farten, haha

2008-03-04 @ 19:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback