Party like a rockstar

Kultur, kultur ack denna kultur. Jag känner mig högst bildad och kulturell nu när jag varit på staaaaadsteatern, haha. Nej men att gå på teater är faktiskt väldigt trevligt och kul, jag och min partner in Crime undrade varför man inte gör det oftare. Dock var denna pjäs sådär. Jag var inte överförtjust över hur de  lagt upp pjäsen, den var lite rörig och stundtals lite för pretto för min style. Men som sagt var, kul att gå på teater =)

Dagen bjuder på massa trevligheter, om en stund ska jag åka och barnvkata sötaste E och vi brukar ju alltid kunna hitta på tokigheter. Det är något med att umgås med kids, man får liksom leva ut sina Legodrömmar =)

Förörvigt vet jag inte varför jag valde att ha rubriken party like a rockstar...

Hoppas ni får en bra söndag!

X

Kommentarer
Postat av: Helena

Då kanske man inte ska se denna pjäs då

Postat av: Anonym

Helena. Jag tycker inte det!

2008-03-11 @ 21:01:07
Postat av: Karlkristina

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2009-04-14 @ 08:38:10
URL: http://karlkristina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback