Oh happy day

Den här dagen blev ju en sån där überfin dag, då allt bara har varit roligt och galet. Så nu ska jag dela med mig av en rolig dag i Karin Rosas liv =) Håll i hatten, här händer det saker!

Först och främst har allt med bilkörningen gått super. Lilla Karin har tagit det lugnt trots pressade situationer, jag har andats och gliiidit fram i både Göteborg (och Mölndal). Om man ska göra ett litet statement här i bloggen tycker jag Mölndal ska sluta snobba sig och börja hänga med Göteborg istället för att vara en egen kommun. Ja anyway.

 Bilskolan där jag inte har varit sen Jesus gick i badshorts har skaffat alkolås i alla bilar. Helballt ju! Så jag fick blåsa och trots att jag inte ens har druckit en droppe sen i söndags blev jag nervös, haha. Har ju blåst i min ungdom på discon och på jobbet har jag testblåst men nu kändes det allvarligare, haha. Jag klarade dock testet och fick brumma iväg.

Sen åkte jag in till stan och satte mig på en bänk i solen och käkade sushi, det var ju skönt så länge solen lyste men när den försvann blev det genast hemskt. Tapper som jag är satt jag kvar i säkert en halvtimme. Sen gick jag och strosade och tittade på allt jag ville köpa men köpte inte nåt...nästan, haha. Köpte ett set med vantar, mössa och halsduk på HMs barnavdelning, en mössa på Lindex barnavdelning och en BH och trosor. Var billiga fynd om jag så får säga!

Jag har fått min första tid hos KBT (kognitivt beteende terapi) angående blockeringen kring min uppkörningen, känns nice som fan!Hon ringde idag och det kändes stabilt.

 Sen var det som sagt grädden på moset att få komma hem till Afrikanen, äta en helt underbart god "Au-pair" soppa (morot,potatis, squash, lök...) och mysa med resterande deltagare. Kom hem för en stund och är strålande glad.. Ja, det var min dag, en trevlig en som sagt! Nu ska det sovas för hela slanten, trött som en åsna!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

så kul att läsa!
PÖSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback