Moody cow

Jag trodde jag vaknat i en mardröm då jag jag öppnade mina små blå idag. Snökaos och det borde jag ju räknat ut. Att våren skulle vara här i mars låter ju allt för bra för att vara sant. Så det var ju bara ta sina små vita sneakers och trippa till jobbet (sov i Uddevalla och hade inte med några vinterskor i helgen). Lagom bitter vill jag säga att jag är. Dels för att det snöa som fan men nu är typ allt i en härlig slaskmassa. Det ska komma mer i helgen. Jag hatar det här halvdana vädret, jag vill HA snö eller INTE för Im living in the fucking slaskparadiset.

Och sen kan man tycka att detta var illa nog på måndag morgon, men icke icke. Förkylningen har flyttat sig från halsen och är nu i näsan och rejvar runt. Detta kom gradvis under dagen och nu är snorkranen ett faktum. Maten jag just åt smakade såklart inget och jag fryser konstant!

Jag tycker jävligt synd om mig själv, så jävla konstruktivt jag vet....Haha....

Fast det var skönt att komma hem igen, mitt råtthål är ändå hem ljuva hem =) Sen är jag inte bitter på riktigt, jag ville bara klaga lite, hehe. Nu känns det genast lite bättre!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback