Mens är satans påfund!

Hmmmm, kan man få PMS i efterhand?

Vanligtvis är jag nedstämd innan,det är ju hela vitsen med att kalla det PRE menstruella besvär. Nu tror jag att jag blev nedstämd i efterhand, ja alltså inte efter mensen utan efter den kommit på besök. Igår och idag på förmiddagen kvittrade jag som en liten lärka nu känner jag mig som en trött tukan. Jag blir lika glad varje gång den kommer, ett tecken på min kvinnlighet och att jag kan föda barn. Haha, vem skojar jag med, jag ska utrota mensen när jag blir president!Det ska va prio ett på mina uppdrag! Karin tar upp en kamp mot mindre mens i samhället!

Over and out från en trött Karin som vigde sin natt till mensvärken!

X

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske kan vara POST istället för PRE???
Och snart är den över och du kan kvittra igen =)

2008-03-10 @ 21:51:59
Postat av: Linda-Sara

Tukan?

Postat av: Helena

Ja du det är inte kul. Du och kusinen är helt överens om detta.

2008-03-11 @ 20:46:00
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Karin

Anonym: Post låter bättre, haha..det sitter fan kvar i dag med, bu och bä!

L-S: Tukan är en fågel, med stor näbb...jättefin fågel faktiskt!

Helena. Nej, man trodde det skulle bli bättre med åren och det har det blivit, haha. men inte är det kul nu heller. Snart kommer klimakteriet, det längtar jag till =)

2008-03-11 @ 21:00:23
Postat av: Stina

Jag vet inte vad som hänt! Mitt namn försvinner hela tiden, så du kan räkna med att jag är "Anonym" framöver ;) Kram Stina

2008-03-12 @ 21:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback