Lisbeth Salander

Idag sa min chef något till mig, det kom out of the blue och jag har inte hämtat mig riktigt:

Du skulle vara helt perfekt att spela Lisbeth Salander (för er som inte läst Stieg Larssons böcker gört och uttala er sen, hihi).

Jag rågade ju såklart om detta var en komplimang då jag inte riktigt vet om den där Lisbeth är helt frisk och klok. Min chef tyckte dock att det var en komplimang, jag är en originell brud och skulle kunna göra den rollen bra menade hon på...

Hmmm, ni som känner mig och ni andra med för den delen, håller ni med och hur jag tolka detta positivt? Help me out here....

X

Kommentarer
Postat av: Helena/moster

Anders säger att Lisbeth Salander är ju asocial. Det är ju inte du.... Så det tycker vi inte.

Postat av: eremo

det coola är att Konstapeln o jag, särskilt K, sa att "jag vill se Primen som Lisbeth när den blir film!!"
Fan vad läskigt men precis så sa hon o jag håller med till tusen. färga håret svart så är du hon!

2008-03-19 @ 21:47:36
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

Helena: haha, associal kan man inte beskylla mig för att vara!!!

Eremo: haha, där ser man. Jag får la ta det som en komplimang....

2008-03-20 @ 11:26:27
Postat av: eremo

jo man beskylla dig för att vara associal men inte asocial....en himla skillnad bönan.

2008-03-20 @ 12:51:55
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo: Språkpolisen har någon form av stormöte i min blogg eller förresten, det var ju bitchen, förlåt! Möjligen har jag dyslexi eller slarvar. Men associal är jag ju ivf, haha!

2008-03-20 @ 20:21:51
Postat av: Helena/moster

tur att det finns mer än en språkpolis här i världen så slapp jag kommentera just det!

2008-03-20 @ 20:33:16
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Karin

Helena:haha, ja tur för oss som har problem med allt soxm heter stavning att göra annars skulle det bli helt galet ju!För det blir ju väldig skillnad mellan associal och asocial...

2008-03-20 @ 20:59:29
Postat av: Linda-Sara

Ja för fan. Lisbeth!

2008-03-21 @ 10:28:03
URL: http://kallfront.blogg.se
Postat av: eremo

ja men den här felstavningen blev ju så jäkla rolig!!!
annars brukar jag bara få lite konstiga utbrott i din blogg, men inte pga stavning. tycker att du skriver bra din sillstrypare.

2008-03-21 @ 12:02:52
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

L-s: haha, okej nu har jag två tre namn att lystra till: Karin, Kario och Lisbeth!

Eremo: Haha, sillstrypare? Toka där. jag vet att du får utbrott och drygar i min blogg, jag tar inte illa vid mig, jag känner ju dig!Så fortsätt du kommentera både stavning och annat min lilla bitch! Pussen

2008-03-21 @ 12:06:17
Postat av: Stina

Jag har nog också tänkt på dig som Lisbeth =) Men det är helt klart en komplimang!! För du är ju inte asocial (men associal) och du har väl inte asperger heller, som väl Salander har?? Men du skulle kicka ass som Lisbeth!!! mycket bättre än hon som ska spela!!! Vi kanske skulle börja en namninsamling??? Karin Prim som Lisbeth Salander!!!
Kramar

2008-03-25 @ 12:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback