Glad pårre!!!

Glad pårre får man väl säga. Vet inte egentligen vad som menas med detta, klart man ska vara glad på påsk. Måste vi påminna varandra om att vara glada just på påsk, ska man inte vara glad jämt? Anyway, var nu glada så behöver jag inte ägna mer energi i den här frågan!

Jag storstädar och inser att bo i ett råtthål på 25 kvm INTE är vad jag vill med mitt liv. Det är dagens slutsats och kanske dagens parantes. Nu ska jag ge mig in i städdjungeln med min mopp!Heja heja!

Ännu en gång, glad pårre! Hoppas påskharen hittar er....

X

Kommentarer
Postat av: eremo

Man säger väl Glad Alla Hjärtans Dag oxå, iaf gör jag det.
Ja dina 25 kvm o mina 29 kvm suger hårt när man börjar närma sig 30-strecket. Jag vill oxå bli vuxen.
Puss i påsk iaf.

Postat av: Karin

Eremo: Ja, jag vet men undrar varför. Och god jul, why? Hihi, svåra frågor! 30 strecket? nej så får du inte säga, jag får panik! Snart blir vi med vuxna med paradvåningar, okej? Glad pårre babe!

2008-03-21 @ 12:07:32
Postat av: Stina

Man önskar väl att den andre får en glad påsk och inte uppmanar den andre till att vara glad??? Man säger med andra ord "hoppas du får en glad och trevlig påsk..." Det kan väl inte vara fel???? ;) Kram

2008-03-25 @ 10:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback