Fantastico!

Snoret rinner hej hå, hej hå MEN vad gör det när vädret är helt fantastiskt?!? Jag vet att min blogg ännu en gång är en väderblogg, måste ha att göra med min gedigna ålder and I like it =) Det krävs en solstråle för att få mig på gott  humör, jag är lättlurad helt enkelt!

Så, ledig idag och har en hel massa planer vilket involverar en hel massa lek med en hel massa människor. Det blir nog stabilt...

Nej, nu kallar mina näsa på Lambi (produktplacering månne, nej ta vilket märke ni har vilket i detta fall är Lambis näsdukar!)

X

Kommentarer
Postat av: Helena

ajajaj, är du förkyld det är allt lite trist. Krya på dig.

Postat av: Karin

Helena: Tackar!Lite trist ja men jag kryar nog på mig snart =)

2008-03-19 @ 11:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback