Dagens digga

I början av min bloggkarriär och en bit in i den hade jag ett käckt litet inslag i min blogg. Jag rekomenderade musik till mina läsare. Varje dag kom jag med en eller flera låtar som jag diggade lite extra. Jag tror detta är något som jag ska återuppta. Anledningen?

Jo, jag känner att jag har ett stort ansvar att utbilda och sprida min goda kunskap om musik. Lite som missionärerna när de kom till Afrikat. Det har gått lite lösa rykten att jag har dålig musiksmak i krokarna och detta vill jag helt klart dementera. Jag må ha en varierad musiksmak men den är helt lysande i mitt eget tycke!

Så håll nu käften och lyssna gott folk. Det här är nog det mest spännande som händer i den här bloggen detta år. För att rivstarta så rekar jag tre låater (håll i hatten):

* Christian Kjellvander-Portugal
* Silverchair-Across the night
* Guns & roses- Don´t cry (vilken klassiker mina vänner!)


Ja, nu när jag väl håller på, vill ni reka nåt till mig?

X

Kommentarer
Postat av: Vemundvanessa

Hello admin, nice site you have!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback