Allround bloggen

Oj oj, trött som en bäver. Nu blir det bara sängen och sova inom kort tid för att vakna upp och gå till jobbet igen =)

Idag efter jobbet var det dags, att brumma iväg i bilen igen. Där har jag inte befunnit mig sen Jesus gick i badshorts så det var faktiskt kul. Har inte kört bil sen jag bröt ihop för ungefär tre månader sen. Jag blev lite nervös stundtals men det gick bara bra och det kändes jättebra. Min handledare var mycket nöjd och bilen kom tillbaka i en del till och med =)

Förövrigt är jag gryyymt sugen på de här
brallsen, de ska bli mina förr eller senare. Dyraste i stan och jag har inte någon som helst budget för detta nu, imorgon eller någonsin men jag satsar nog på förnekelse och köper de om ett tag. För de är så sjukt snygga! Jag skulle bli snyggast i stan!

Det var fan inte dåligt, jag hann både känsloblogga och modeblogga, grymt!

X

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom är grymma!! och så du!! Och för mig gär körningen inte alls bra just nu, så det är bra att höra att det funkar för nån ;)
Kram kram

2008-03-12 @ 10:47:11
Postat av: eremo

de där brallsen står det KarinRosa på!
svinheta.
ses i helgen babe.

Postat av: Karin

Stina tror jag: Går inte körningen bra?
Det tror jag nog, ta det bara lugnt så ska du se att du firrar det här!Jag tror på dig....

Eremo: Visst är de men dyra som satan i gatan. Men kanske får jag köpa de, hihi. Ja vi ses och det blir kul...Kram

2008-03-12 @ 19:09:45
Postat av: Linda-Sara

Skitsnygga!

2008-03-12 @ 21:25:12
URL: http://kallfront.blogg.se
Postat av: Karin

L-s: ja, visst är det =)

2008-03-13 @ 08:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback