She´s back!

Mobilen är i funktion igen och redan när telefonen gick  igång startade mitt hamsterhjärta att slå. meddelande ramlade in och pulsen gick upp. Kanske bra för mig att inte ha en nalle, den gör mig helt galet stissig. Ska försöka att inte vara så löjligt förtjust  i den i fortsättningen och koppla av utan den.

Förövrigt gick jag in i en varm träningssal och hoppade/studsa lite idag. Jag trodde det skulle bli fruktansvärt men till min glädje var det roligare idag än förra veckan så ska fortsätta träna alltså, hihi. Nu käkar jag lite fil och müsli och funderar på om man får sova snart, Karin är trött....

Later...

X

Kommentarer
Postat av: Anna-panna

Hej Karin! Är du laddad för mer värme i Grekland? Själv går jag snart under i denna Svenska hetta.. Bara några veckor kvar nu.. Skönt att äntligen kunna se en ände på det. 30/6 är det beräknat men jag hör av mig när "undret" har anlänt.

Kramar i massor (nåja, brevid en frysdisk i såfall).

2008-06-05 @ 19:36:42
Postat av: seb

skönt att livet finns i en liten bit teknik;)

2008-06-06 @ 03:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback