So long suckers!

Nej, var dåligt med blogegtri bloggera på sistone och värre ska det bli.

Imorgon gristidigt sticker jag till Rhodos en vecka och fullkomligt grillar mig i dagarna sju. Utöver grillning ska jag sova, bada, titta på Sverige spela mot Grekland och Spanien (heja heja) och vara en allmän degklump som gör minsta lilla. Min enda semester i sommar så den ska tas tillvara på! Ni kan förstå att hamsterhjärtat slår redan (stressigt att vara på semster,hihi)...

Så sakna mig så gott, så ses vi om en vecka igen för updatering i hur min resa var =)

Kärlek och respekt people!

X

Kommentarer
Postat av: Helena

Härligt. Det kan du vara värd. Lite semester efter alla strapatser under året.

Postat av: seb

Ha de så Gôtt!

2008-06-10 @ 11:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback