Så kom den!

Helgen kom verkligen i rättan tid för igår var jag en halv människa, halv disktrasa igår. Trött som en gnu stapplade jag hem  och spenderade kvällen allena med min TV och i pyajamas. Somnade inte jätte tidigt men bara att vara själv och göra absolut inget var gott.

Idag känner jag mig betydligt piggare och är i pifftagen. Ska nämligen åka till mina gamla jobbtrakter Uddevalla och gå på kalas hos min kära vän M. Pinglan fyller år idag och ska ju såklart firas med buller och bång. Hon har precis flyttat också och hennes balkong är tydligen något utöver det vanliga. Hon har för tillfället planer att hyra ut sin lägenhet och bo på balkongen, haha. Så mycket gillar hon den....

Så nu ska piffas lite och sen beger jag mig norrut mot Uddevalla för en helg där!

Ha det bra!Tjing tjing!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback