Jarå, jarå jarå!

Nej, det får vara skärpning på bygget när det gäller uppdatering av bloggen men jag tror både mitt och läsarnas intresse för bloggen ligger lite på sparlåga (är det sommaren månne?). Jag har tänkt massa gånger i helgen att jag ska blogga om ditten och datten men sen har det slutat med att fåtöljen har vunnit, haha.

Min helg har bestått till stor del att vila i mamma och pappas goa fåtölj, när jag inte varit där har jag sovit i sängen. Så midsommarhelgen kan alltså sammanfattas med SÖMN. Behövde verkligen sova igen lite vilket kan tyckas konstigt när man just haft semester.Men jag tror det var den som var boven i dramat. När jag inte sovit har jag kört bil, umgåtts med mina nära, kollat på fotboll och kära och cyklat runt med mammas underbara cykel. Helgen har varit precis så lugn och trevlig som jag önskade.

Så, kära läsare vad har ni pysslat med i midsommar? Låt mig höra....

Förvirgt känns detta inlägg som en annons i KP där jag söker en brevvän. Det gör jag iofs inte även om brevvänner är trevliga. Jag har dock aldrig skaffat brevvän genom KP, bara genom Okej..Detta var bara en parantes! Nu måste jag få lite mat i magen....

X

Kommentarer
Postat av: sara

Det låter som du hade en mkt trevlig och skön midsommarhelg.. Min midsommar var också nice, det hanns ju med både svärföräldrar, norge, ett besök i världens största godisbutik och en trip till ett museum.. Och det roliga är ju inte slut än, imorgon väntar Stereo!...

2008-06-23 @ 19:12:44
Postat av: seb

så brukar det vara, man komer på nåt som man vill dela med sig av, men sen är det helt enkelt för jobbigt att plita ner det:)



och midsommaren, hmm...man kan väl sammanfatta det som fest.

2008-06-25 @ 15:48:24
Postat av: Ravnnatasha

Really enjoy your website. Thank You.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback