Jakten på den rätte

Ett stycke laptop är nu inköpt, tackar!!!

Jag hade min stackare till lillebror som hjälp och han kolla runt högt och lågt för att hitta en laptop som var bra för "mina behov. Det har ringts, och smsats och hejats och håats i jakten på den "rätte". Så idag mottog jag smset:

Jag har hittat en dator till dig.


Då förstod jag, det här var min baby! Det var liksom en besvarad kärlek utan dess like.Så beställde en supersweet laptop idag och får den levererad i dagarna.

Dock pratade jag med min kära
Eremo som lockade med en rosa Dell som hon just inköpt. Dock pratade jag med min bror igen som hade några tunga argument för den datorn han föreslog först. Då jag är en nötcreme när det kommer till datorer så gjorde jag det lätt för mig och styrde med datorn som lillebror föreslagit. Då blev det inga konflikter om att jag valt fel och så,hihi. Jag får helt enkelt flukta på Eremos rosa skönhet, men min baby var inte så dålig heller =)

Tjoooheeeeeeej!Kompis det går bra nu...

X

Kommentarer
Postat av: Jesper

Men hur menar du nu... om datorn som du nu köpt går sönder... blir du inte pissed på din bror då som rekommenderade dig att köpa den?? hmmm...



//J.

Postat av: Jesper

And by the way!! Sluta skriva knarkromantiska kommentarer i min blogg... jag fick ju deleta dig om någon arbetskamrat skulle läsa det... haha.. tror inte de gör sådana kopplingar om de inte får den infon... buuut for all sake of truth... jag var full som en alika och stod o kollade in tjejen brevid han som tog fotot... tror du d gick bra eller?? haha... NOT... men men... bitterljuv symfoni som vanligt.. :)

2008-06-30 @ 21:40:42
URL: http://enlyx.blogg.se/
Postat av: Karin

Jesper: Ja, så menar jag. jag skyller på lillebror,haha. Nej man han har lite mer koll än mig, så lyssnar på hans kloka ord!Men om jag känner till min tur så kommer datorn ändå gå sönder inom en vecka, haha!Och förlåt, jag tyckte bilden var helt fantastisk men ska sluta skriva knarkromantik i bloggen din!Jag är helt säker att du scora med den tjejen så redig som du var =)

2008-07-01 @ 06:42:37
Postat av: eremo

Det kan du glömma. Jag vill inte ha några fettfläckar på min Dell! Jag tror bannemej jag ska döpa henne till Rosa. Rosa har namnsdag i morrn, jag fyller år i morrn o ja, hon är ju rosa.

2008-07-01 @ 08:23:08
URL: http://eremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback