Det var banne mig en fest!

Herre gud, när man åker på kalas i Uddevalla vet man att det blir skoj. Det var en helt fantastiskt roligt fest med människor i alla åldrar, meditation, målande av tavlor, Sangria, lekar av olika slag och en hel massa tjöt. Jag fick träffa fd arbetskamrater som jag inte träffat sen jag slutade och det var såklart väldigt skoj. Fröken A som idag är en dag från att föda kom förbi med magen i vädret, så fin så!

Jag vill även meddela att jag förutom att vara en hamster även är en kolibri. Detta för när jag skrattar rör jag mina armar som en kolibri, spana in deta nästa gång jag får ett bryt och skrattar hysteriskt. Jag har så här i efterhand även fått informationen att  några kvinnor på mitt fd jobb utsett mitt skratt till det nördigaste, den utmärkelsen har jag nu gladeligen lämnat över till M, grattis!

Jag var uppe i god tid för sov i samma rum som en liten dam på sju år som var uppe med tuppen. Denna lilla dam var väldigt förtjust i mig och vi kunde komma fram till att vi hade samma klädsmak (stjärnor, turkos och rosa) och när mamman skulle natta henne sa hon att hon tyckte jag var så fin. Jag blev varm inombords, för det känns väldigt äkta när barn säger sådana saker. Så jag fann en vän för livet =)

Och ja, alla den där lyckan som kom förra helgen sitter kvar i mig, det är varmt och bubbligt i hela mig. Lite då och då sköljer lite tacksamhet över mig och jag stegar vidare i den här högkonjukturen av välmående, tackar!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback