Bitter eftersmak

Idag efter jobbet tänker jag emigrera, nu tänker ni Moskva fast inte den här gången. Det är rätt lätt att vara bitter efter gårdagen men ibland går det snett, och igår gick det mer än snett. Sverige blev utspelat av ett Ryssland som inte vet hur man lirar boll speciellt bra. Men, bara ta nya tag och se framemot Sydafrika 2010 då vi får våran revansch!

Ja, emigerar var det, hem till gamla Örebro bär det av, en gammal klassiker som håller år efter år! Firar midsommar där och ska vila upp mig, den här veckan har varit lite sömn och mycket jobb. Så blir väldigt skönt för lilla hamsterhjärtat.

Jag säger trevlig torsdag och hela den grejen!

X

Kommentarer
Postat av: Josiee

Godmorgon!:)

Postat av: Sofia

Jag måste nog säga att igår visste i alla fall ryssarna hur man lirar boll speciellt bra...

2008-06-19 @ 09:53:25
Postat av: Sofia

tyvärr... :(



2008-06-19 @ 09:56:10
Postat av: Stina

Ha så skoj på midsommar och skit att jag missar stereo!! Får väl kanske bli fler gånger i sommar??? Kramar

2008-06-19 @ 11:50:48
Postat av: Helena/moster

Härligt positiv inställning. Så ska det låta. Ha det så bra i Örebro och hälsa alla.

2008-06-19 @ 16:37:24
URL: http://gutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback