Yippie yay!

Päronen mina sovit över i två dagar. Att bo tre på 25 kvm har fungerat även om jag inte haft mitt bästa humör. Efter första natten och en pappa som snarkat och vänt sig på Stena line (min luftmadrass) stup i kvarten var jag redo att slänga ut de. Sen blev vi vänner och inatt sov jag som en klubbad bäver.Nu har de skruttat iväg mot södern och jag är allena igen. Vi har haft det mysigt, det får jag säga. De är nog rätt nöjda med sin dotter och jag tror jag är rätt nöjd med de tror jag.

Igår hann jag dock med en liten bio med Jenny, då jag fått två biocheckar av mor och far som går ut idag. Vi såg number två av Narnia och jag kan reka den varmt!Tyckte ettan var sisådär men den här fick tårkanalerna att jobba lite. Stor, pampig, vackra landskap, snygga unga killar och allmänt fint. Jag fick hopp om livet ivf! Så se den om ni vill hänga med in i sagorna värld!

Och en käck sak är ju, att idag är det torsdag, vilket betyder en sak....Visst people, imorgon är det fredag!

X

Kommentarer
Postat av: Kimhermine

Great Site thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback