West Coast!

Den den medelålders mogna kvinnan jag är säger jag att tiden går och vi med den. Herre gud, det var ju nyss måndag och jag har precis packat upp väskan från strömstad när det är dags att dra vidare.Så imorgon efter jobbet drar jag vidare mot kusten (jag e på kusten men en annan del av kusten) igen. Nu ska jag bege mig till Bovall strand för några dagar i Ms sommarstuga. Det ska tydligen bli pangväder så blir perfa att hänga där och grilla, bada, dricka öl, spela fotboll och annat man ska göra på sommaren.Vi är ett gott gäng så är bäddat för succé. Hoppas dock inte på fler poliser, det orkar inte mitt lilla tonårshjärta, hihi. Men innan dess ska jag packa, styra upp mig själv och tänka över ett och annat dvs försöka organisera mig lite....

Så, frånvarande över helgen så hoppas ni inte saknar mig fööör mycket!

TJIIHOOOOO.

X

Kommentarer
Postat av: Helena

Men hallå vad är det för särskrivningar du håller på med: Bovallstrand är ett ordl Eventuellt är det två s i mitten. Men icke två ord.

Postat av: Karin

Moster: Blame it on my föräldrar, jag fick aldrig en ordentlig skolgång =)

2008-07-25 @ 08:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback