Förvirring ack denna förvirring

Oh my oh my. En låda till packad. Det går långsamt när man försöker göra något bra. Att göra saker  bra är alltid min avsikt men sällan blir det så då jag nästan jämt är ute i sista sekund. Detta gäller inte till bussar, tåg och möten då är jag astidig men när det gäller saker som packa, organisera och ringa samtal då är jag alltid ute i sista sekund. Så att jag börjat nu drygt två veckor till flytten är nog smått historiskt. Jag känner mig dock lite smått förvirrad då jag inte vet hur jag ska ställa mig till den här planeringen. Pratade med en kompis om detta och hon J frågade om jag blandade kastruller med kläder.

Nej, fullt så disorganiserad är jag icke vänner. Men lakan med handväskor tycker jag fungerar....

Nej,dags att sortera lite och leka att jag har koll på läget =)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback