Tips anyone?

Hoppla hoppla! Det är skönt när kvällen kommer och det känns som man fått något uträttat. Jag har tvättat, lagat goda pitabröd med bönsallad och tagit en lång dusch. Det jag inte gjort som jag borde gjort är att fortsätta flyttpacka. Det är så trist och jag är så dålig. Tycker aldrig det blir bra. Kartongerna blir tunga, jag vet inte hur man packar otympliga saker och har inget planeringssinne what so ever så jag går mest och plockar random bland mina grejer. Jag tar gärna emot tips hur man flyttapackar bra!!! Tackar!

22:30 är det Dexter och det måste jag kolla på =) Den där Dexter har nämligen fått det lite hett om öronen. För er som inte tittat,börja!Jag har inte tittat från början och nu är det very very spännande!

Tjing tjing!

X

Kommentarer
Postat av: Helena

Det var ett för sent tips.

Postat av: seb

skicka gärna vidare tipsen till mig. på fredag smäller det för mig med:)

2008-07-15 @ 20:37:54
URL: http://ny1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback