Mannen i mitt liv

Inte ont anade traskade jag in på Ikea. Jag skulle snabbt bara köpa några flyttkartonger för flytten från helvetet (som pågår någonstans nu i närheten av mig). Dagen har varit fantastiskt stressigt och värmen har tagit ut sin rätt. Så svettig, varm och i allmänt fult tillstånd tar jag mina kartonger och tänker ta en pizza slice innan hemresa.

Vem fan skall inte stå i kassan än fucking jävla mannen i mitt liv? Ska det vara så typiskt eller? Jag var på Ikea för några månader och det var då jag såg honom och insåg att han var mannen i mitt liv (förstå att detta baserar fullt ut på utseende). Det var nog som en sån där upplevelse när man bara ser ljus runt människan, haha.
 En helt fantastiskt fint kille som verkligen uppfyller alla kriterier som jag ställer (haha, utseendemässigt alltså)...

Så idag står han där och jag är bestämt mig Ohetare än någonsin. Jag mumlade något om pizzaslice och avlägsnade mig snabbt med skam och säkerligen svettångor...

Så vad är lärdomen mina vänner? Var alltid het på Ikea!!!

Life is a bitch, nu sket det sig med mannen i mitt liv också =)

X

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad sägs om en liten utflykt i helgen? Jag vill gärna spana ;)

2008-08-03 @ 00:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback