Män i uniform

Satan i gatan! Vilken helg det varit i Strömstad, det var riktigt skoj ska ni veta. Idag är jag dock tyvärr lite för sliten för mitt eget bästa men men det var det verkligen värt. Helgen har innehållit många goda skratt och framförallt måste la ändå vara Blåljusfesten med ambulansen, polisen, räddningstjänsten och kustbevakningen. Ni kan förstå att det var livat =) Om alla hade haft sina uniformer på sig under festen hade jag nog tyckt att mitt liv var helt total fullkomligt, hihi. Hur som helst, det var en himla trevlig tillställning med femkamp (paintball, volleyboll,fotboll, golf och tennis) och räkfrossa. och såklart ögongodis...

När jag vaknade upp hemma hos Konstapeln imorse stod det SOV HÄR på min hand, haha...Hmmmm....den karamellen får ni suga lite på!

Nu vill jag lägga mig och tror det också blir så!

X

Kommentarer
Postat av: Jesper

Haha... o så ger du dig på mig i min blogg.. haha... forsök inte mrs pink!!

Postat av: Linda-Sara

Polis, ja tack!

2008-07-22 @ 18:15:21
URL: http://kallfront.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback