Liseberg och dessa karuseller

Det har ju senaste dagarna varit rätt mycket snack om olyckan på Liseberg och med all rätt. Personligen tycker jag att man har nog med sin egen dödsångest när man åker karusell och att även behöva oroa sig för om karusellen håller blir för mig överkurs. Jag ska dit imorgon och i sedvanlig ordning titta på den alldeles underbara Carl- Einar Häckner alltså planerar jag inte att åka något.

Nu ber jag bara till gudarna att ingen olycka sker framför stora scenen imorgon kväll. En olycka kommer ju sällan ensam heter det ju (jag skämtar inte om olyckan som förövrigt är trist då rainbow var en av mina favoriter)...

X


Kommentarer
Postat av: eremo

"senaste dagarna"

hehe, den hände ju igår?!

ja inte hehe till själva olyckan, utan till fyllesocialtanten.

Postat av: Linda-Sara

Jag ska aldrig med åka nått. Inshallah.

2008-07-18 @ 13:52:42
URL: http://kallfront.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback