Konsten att stirra i taket

Ibland finns det mycket jag skulle kunna blogga om:

Jag skulle kunna blogga om att ha söndagsångesten krypandes i faggorna, att gårdagens utgång var superkul och att äppeldrinkarna var en hit! Jag skulle kunna blogga om det faktum att ingen lämnar kommentarer i min blogg längre (jo, ni e några få) och om detta beror på att bloggen har blivit helt dekadent och tråkig.Jag skulle kunna blogga om det faktum att jag trots två måltider idag fortfarande är hungrig och min kompis nu tror jag har binnikemask. Jag skulle kunna berätta om hur min vecka ser ut...

Istället väljer jag att göra det jag i princip har gjort hela dagen. Stirra i taket och fundera på livet.

X

Kommentarer
Postat av: Helena moralmostern

Låter som en sysselsättning så god som någon. Men du borde gått till gymmet!

Postat av: eremo

Jag håller med Mostern. Var är gymbesöken?

2008-07-13 @ 20:58:12
URL: http://eremo.blogg.se/
Postat av: Linda-Sara

Stirra i taket är inte helt fel. Glöm inte att mata masken! Puss!

2008-07-14 @ 12:40:58
URL: http://kallfront.blogg.se/
Postat av: Karin

Moster och Eremo: Jo visst, det har ni en poäng i, hihi..men så kul ska vi inte ha det...



L-S: Nu föder jag masken igen....Maaaaaat

2008-07-14 @ 18:35:46
Postat av: Stina

Jag skulle kunna blogga om min lördagskväll, men väljer, för allas bästa, att avstå... Kram

2008-07-15 @ 14:53:08
Postat av: Stina

2008-07-15 @ 17:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback