Its a bomb

Cirklen är sluten, bomber och granater. Mitt torg är avspärrat ännu en gång! Den dagen  jag skulle kolla på mitt lilla råtthål här på Lisas ass rånades handelsbanken och torget var avspärrat. Det var fullt polispådrag.

Idag händer det igen och snart ska jag flytta. det måste vara ett sign!Jag och L skulle handla mat inför fredags myset men fick dock ändra våra planer då hemköp hade stängt. Bankomaten låg innanför avspärrningarna, tok. Jag hade 70 kronor i plånkan, ingen bankomat eller mataffär... så jag bad en polisman om man snällt kunde ta ut pengar vilket han ej kunde, dammit =(

Så vi fick dela på en pizza som fredagsmys. Nu sitter vi här och undrar var bombmannen är. Signalementet är ju grymt bra, mörka kläder (läs artikeln via min länk). Han hittar de nog snart, mörka kläder javisst...

Jo, jag tackar...

X

Kommentarer
Postat av: Helena

Skönt att du snart ska flytta. Selmas torg är inte vad det har varit. Sånt hände inte när jag jobbade där för tjugo år sen!

Postat av: Anna-panna

Hej Karin. Vilken tur att de inte tog dig för en "bömb"! Då hade de fått spärra in dig med blå tejp..Här sitter jag och väntar fortf på att släppa ut en knodd. Sanslöst! Ska till NÄL i morgon på överburenhetskontroll (phu, vilket långt ord) kanske sätter de igång förlossningen då.. Kram och ha det gott så länge..

Anna

2008-07-13 @ 09:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback