Flytten från helvetet

Du har kommit till Karin Rosas automatiska telefonsvarare.

Karin Rosa är för tillfället mitt uppe i en flytt som är helt galen oorganiserad från hennes sida. Hon kan inte packa och förvirringen är total.

Lämna ditt namn och nummer så Karin upp när pärsen lagt sig och flytten är avklarad, om sisådär ett halvår....

Jag trodde på fyra flyttkartonger, nu är jag uppe i tolv och allt är inte nedpackat. Utöver det har jag packat alla kläder i sopsäckar...

Jag hatar att flytta big times... och kommer lida av sviterna från detta i år framöver. Nästa gång det ska flyttas så är det min fästman som sköter den...

Later!

X

Kommentarer
Postat av: Stina

Tror jag hade runt 55 kartonger... men märkt dock att dessa var banankartonger!! Kramar =)

2008-08-02 @ 23:59:52
Postat av: Fabianmelisa

Hello, any body here???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback