When I die...




Appropå mitt förra inlägg och döden. Jag har en låt som jag vill dela med mig av som jag fullkomligt älskar, den handlar just om att förlora någon kär. En av gitarristerna i bandet förlorade sin far i en hjärtattack. Den är vacker, vacker och vacker! Som ni säkert vet är musik något som kan få mig att gråta och den här låten har jag spillt många tårar till men inte av sorg, det finns något betryggande över det hela! Att veta att vi ses igen och det gör mig trygg (inte något kristet). Ni kan kalla det förnekelse inför döden, jag ser det som att jag underlättar det för mig själv. Jag är ytterst tveksam till om det finns något sen efter döden, men jag orkar inte tänka tanken att man inte skulle träffa sina älskade igen. Skit i att kolla videon, lyssna på texten!

 Nog om döden och detta snick snack, nu ska jag sussa! Peace, love och kärlek till er alla. Glöm inte vilka pärlor ni är och att nu gör mitt liv lyckligare =)

When I die I'll be fine
Cause I know you're always there
When I die I'm alright
Cause I know you'll be there
You are home


X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback