Welcome to my perfect life

När jag kom hem låg en inbjudan till klassfest, vanligtvis träffas man efter 10 år men inte i Örebro inte!?! Då är det de balla 11 åren som gäller, haha. Jag antar att det mer handlar om att ingen tagit tag i det men jag tycker det är så lustigt. Om några veckor får man mer info, det låter rätt kul. Vi var en himla mysig och rolig klass så kan nog vara kul att ses. Dock blir jag lite stressad, haha. Vad fan har jag gjort de sista 11 åren som jag kan skryta med? Jag antar att det kan bli maraton i skryt nämligen, eller vad går det hela ut på? haha.  Så fram till mars är det mycket jag måste göra typ resa jorden runt, gifta mig, klämma fram två kids, få mitt drömjobb, köpa bostadsrätt, bli en fullkomlig och stabil kvinna och få körkort. Puh, kanske dags att starta nu =) Det brinner lite i knutarna kan man lugnt säga!

Så, ingen tid att sitta här, måste börja jobba på mitt perfekta liv =)

X

Kommentarer
Postat av: eremo

* socionomutbildning
* bott i London
* pluggat i Aussie
* sjukt många heta vänner
* flyttat till GBG

hur lång lista behöver du?

Postat av: Karin

Eremo: haha, jo en del har jag ju gjort tydligen, heta vänner tycker jag nog va den viktigaste, hihi. Pussen!

2008-01-12 @ 12:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback