Undrens tider

Jag har frågat mig denna fråga förut men hur mycket jävla regn finns det? Det har fullkomligt vräkt ner i dagarna två, det verkar liksom aldrig sluta. Galet men jag är verkligen inte den som är den, så bara ge sig ut i fanskapet och le...

Appropå kriminalitet och vad de är
kreativa. Alltså, tänk om denna här kreativiteten kunde användas på ett vettigt sätt, förstå vilket samhälle vi skulle ha då. Den kriminella världen ligger alltid ett steg före oss och om vi hade visioner tillsammans kunde det bli något ballt. Denna här nyheten pratade vi om på jobbet och jag kan inte göra annat än att skratta. Jag undrar hur rekryteringen går till? Inte direkt så att det finns så många dvärgar...

Ha en bra lördag!

X

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha...fy fabian va bra!=)

jag vill ha en dvärgkompis...

2008-01-27 @ 22:17:35
Postat av: Anonym

Tell me about it. har jobbat bland dom och hade de lagt ner hälften av den eregin och planeringen de lägger ner på brott så hade de fan vart raketforskare...

2008-01-28 @ 19:53:46
Postat av: Karin

Anonym: Ja, det är klokt alltså, haha...klokt. jag hade aldrig kommit på det själv...

Anonym: Precis, trist att de väljer den banan de gör. Tyvärr så att inget annat val presenteras för de...

2008-01-28 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback