Ullared goes Göteborg

Tanken med dagen var att jag med några vänner skulle åka till Ullared idag för diverse inköp. Dock gick inte allt som planerat och istället för Ullared hamnade vi på Hisingen, Backa plan. Man kan se det som ett nedköp men hallå, Hisingen är ju Göteborgs själv, hehe. Men nu ska berätta vilka fynd jag gjorde, för fyndat har jag minsann gjort!

Jag under längre tid varit ute efter vinterskor och nu gjorde jag verkligen ett helhjärtat försök, jesus vad jag provade. Tyvärr blev det fel. När jag kom ut ifrån skoaffären hade jag fått med mig två par pumps (ett par asheta svarta lack och ett par söta svarta med rosett) och sen ett par svarta höstskor. Inte en tillstymmelse till vinterskor här inte. Men det käcka i historian var att det var rea, så alla tre skor kostade 400 kronor tillsammans, så värt (även om high heels inte behövs såhär års). Detta var alltså mitt första fynd...

Sen gick vi in på Lagerhaus, de ska stänga på Hisingen och hade rea rea och mer rea. Hade typ 70% på allt. Jag hittade ett par jättesöta glöggmuggar (har letat efter såna) och nu ni, de kostade 2.5 kronor styck!!! Så nu är det glögg hela året här, så välkommen på glögg anytime anyday!

Jag är själaglad för alla mina fynd! Kvällen avslutas med att se en grymt bra film som jag rekar till alla Secret Window med Johnny Depp. Snorbra! Tjing tjing!

X

Kommentarer
Postat av: Stina

Tack för tipset =) Det blir helgunderhållning ;)
Och snälla, bilder på skorna!! Du vet ju... vill se!! ;)

2008-01-10 @ 22:44:53
Postat av: Helena/moster

men gud så skönt att du slapp Ullared. Det är det värsta stllet jag vet i affärsväg...

Postat av: Johanna

Skit dålig film men high five för inköpen... Du måste vara förblindad av Jonnys skönhet för att missa att den suger big time:) Jag förlåter dig:)
Nu över till att vrida mig i sägen igen... Mensvärk!!!!!!!

2008-01-11 @ 11:07:21
Postat av: Karin

Stina:Ja, annars får du se de in action, när jag steppar fram på gatorna och torg!!!

Moster: Nej, det är ju himla kul där...hihi

Johanna: Nej, den är ju hur äcklig som helst, jag var livrädd!!! Hoppas du mår bättre nu!

2008-01-12 @ 12:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback