Tiden går fort när man har roligt...

Idag mina vänner är det på datumet två år sedan jag tog socionomexamen!!!

Det ni, hur tokigt som helst och de här två åren har gått löjligt fort. Min kloka mor sa att tiden går bara snabbare med åren, det oroar mig, för jag hinner ju inte med allt jag vill göra för det går så fort!

Inte bara tog jag examen utan jag träffade även Spottkobran (även kallad Dirty D) denna kväll för två år sedan. Det känns också löjligt, att det skulle vara två år sedan, känns som ett halvår kanske....

TOK! Denna dag firar vi med att göra oförskämt lite och vila dramatiskt mycket!

X


Kommentarer
Postat av: Stina

Grattis till oss!! Jag storgrät ju dock denna kväll... på grund av en annan D!! Inga bra pojkar de där ;)

2008-01-13 @ 15:41:57
Postat av: Linda-Sara

Grattis grattis, både till examen och till att träffat och avslutat någon som förhoppningsvis lärt dig en del om dig själv och livet. :)

Postat av: Karin

Stina: Haha, ja jag bodde ju hos dig då =) Jag minns bara att du hade druckit väldigt mycket, hihi! men dete var rätt kul innan allt drama!

L-s: Ja, visst, hihi..visst har jag blivit massa mer klok! Det har jag!

2008-01-14 @ 10:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback