Slappt slappare slappast!

Söndag är det och det har märkts här hemma i ghettot. Jag har haft tankar på att både städa, tvätta, diska och handla. Inget av detta blev av utan istället låg jag kvar i sängen och funderade ännu mera på dessa saker. Efter att ha legat i sängen waaaay tooo long så fick jag dåligt samvete, tog min Ipod och stegade ut i solskenet. Jag stegade till gymet, gick en stund, crosstraina en stund och nu känner jag mig väldigt nöjd. Dumt att inte gå ute när solen skiner kanske ni tänker, ja det har ni rätt i, haha.

Även om dagen inte har varit så mycket mer än träning fick jag det gjort ivf =)

Nu har jag duschat, ätit Quornpytt (den utan quorn) och nu tror jag starkt på att lägga upp fötterna, kick back and relax!

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har flyttat och det känns i hela kroppen... tror någon har klubbat på den, men det är nog allt bärande och städande som ligger bakom det.... Var med tårar jag lämnade mitt hisinge men jag vet ju att jag ska tillbaka även om det tar sin tid...
Jag kommer nog köra på Handels dennna termin för det känns tryggt att vara där även om det kommer vara mkt plugg och jag är rädd för att jag inte kommer klara tentorna. Men det är skönt att inte känna jobb stressen och kanske träffa lite nya människor. Jag vill ha kul och inte tänka på min framtiden och det löser sig säkert som alla säger. VA tror du om det? Min vecka kommer vara plugg sen kommer det fikas en del och annat jox. Vi får höras av och synas snart. Pussi!

2008-01-27 @ 21:15:16
Postat av: Helena

Men du gick ju i alla fall till gymmet. Haha. Vi var duktiga och tog en promme. Och var på gymmet framåt kvällen.

Postat av: Karin

Johanna: Snart är de hos oss på Hisigen igen ska du se sweetpea =) och de4t låter som du är säker på vad du ska göra, bra! Jag tror det blir bra hur det än väljer att göra!

Helena: Ja,det gjorde jag =) Det känns bra och jag är stolt över mig själv. Ni är hurtbullar nummer 1 =)

2008-01-28 @ 20:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback