Råd och rön

Nu kommer den delen av min blogg som jag valt att kalla råd och rön =) Ett litet konsumentest kan man säga, hihi.

Jag har som mål att bli bättre på att laga mat, äta mer vegetariskt och utesluta kött och att allmänt utesluta bad things. Den här veckan har gått superbra, har lagat mat varje dag, alla mål har varit vegatariska eller innehållit firre (too good to give up!). Så jag är supernöjd. Jag är ett stort fan av quorn, finns i många olika sorter är lätt att tillaga.

Idag spexade jag till det med deras pyttipanna och det var kanske inte en jättekul historia. Jag älskar verkligen pyttipanna, snorgott. Den såg fruktansvärt god ut på framsidan (ja det gör det ju alltid, hur skulle det va annars?) men hallå, var befann sig qournen någonstans? Den var rakt inte i min stekpanna!!! Mest potatis, den var dock gott kryddad men nja, förstår ingenting. Hallåååååå...

Nu ska jag titta på Grammisgalan och äta nyttig frukt, tjiihoooooo! Banne mig om jag inte ska börja träna nästa vecka också!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Gött mos Karin, you go vegogirl!

Postat av: Helena

Hej Karin! Du kan väl ta ett toplessbad på Valhalla också mellan varven :)

2008-01-09 @ 22:05:50
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Kajin

Klart du ska börja träna! Du vet väl att fr och med nästa vecka har du den bästa coachen i mannaminne :) Hjälp vilket hälsosamt liv du kommer att få då.. bäst att afterworka lite imorn :)

2008-01-10 @ 19:03:19
Postat av: Karin

L-S: ja, jag har varit riktigt duktig, gäller bara att hålla i det hela när helgen kommer!

Helena: Haha, nej du, det är inte min grej tror jag!

Kajin: Ja, nästa vecka så ska vi cykla ikapp, hehe...

2008-01-12 @ 12:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback