Pimp my vattenpipa!

*Puh*, hemma efter en intensiv dag på stan och i förorten.

Dagen på stan var lite av en besvikelse, köpte nästan inget alls (yippie). Jag har ju fluktat över ett par asheta DC skor i dagarna 100, såklart fanns de bara i storlek 36 och 38. Jag funderade starkt ett tag på att stoppa sulor i 38orna men min kloka vän S stoppade mig. Fikade också med min älskade lillebror som var på besök, han behagade att komma till bonnhålan GBG ändå =). Så dagen har varit sweet.

Eftermiddagen och kvällen har tillbringast i förorten. Jag och L har pimpa våra vattenpipor so to speak.Jag köpte lite go äppletobak, så snart ska den premiärrökas... Min fiiina pipa <3 Sagt det förut men alla är välkomna över på ett rök (hehe).

Jag är så nöjd, 2008 har verkligen startat bra, jag är så nöjd och känner mig så fridfull, fuck yeah. Jag visste att detta skulle bli mitt år.

Idag är fortsättning på programmet med mannen i mitt liv *dreglarl*...

Men nu ska jag käka lite bulgursallad och ladda! Puss på er!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback