Nya friska tag!

Det där med att ta nya friska tag...

Haha, jag gjorde det men det var inga upplyftande nyheter precis. Göteborg har börjat med en uppkörnings garanti, det betyder att man är garanterad en uppkörning inom tre veckor från att man bokar MEN denna garanti gäller såklart inte om man redan kört upp...

Hej och hå! I april kör jag upp....

Nej, jag är inte bitter, jag känner mig bara ännu mer värdelös som var så dum (nej, jag är inte dum jag vet) att inte klara körkortet från början!

men heja heja!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Stumpan, det handlar inte om dumhet, och jag vet att du är så SMART att du förstår det själv! Jag ska hålla alla tummar och tår jag har för dig att du ska klara uppkörningen!

Postat av: ny

klart du fixar uppkörningen! =)

2008-01-15 @ 16:38:26
URL: http://ny1984.blogg.se
Postat av: Karin

L-s: Ja, jag är så pass klok....I know....haha....

Ny: Yes sir...sen du, brum brum!

2008-01-16 @ 21:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback