"Morgonens vits"

Gooooooood mooooorgon!!!! I ottan sitter jag här, rädd för att gå ut, för jag vet att det kommer vara okristligt kallt!

Igår berättade min bror en helt hysteriskt rolig historia som han var med om.

Brollan skulle åka hem till Örebro från Gbg igår och styrde in på Tradera för att vinna en tågbiljett på auktion, de har ju såna nu för att bli av med biljetter. Brollan ledde bra länge med budet 155 kronor (X2000, billigt och bra). Några minuter innan auktionen avslutas surfar någon riktig stjärna in på Tradera och biddar 260 kronor och vinner auktionen.

Brollan går då in på SJs hemsida, KÖPER en biljett för 240, haha! Då känns det värt att bjuda på en biljett, om man betalar mer än vad man gör om man köper den av SJ =)

Kan man bli mer än glad när man hör detta? Personen ifråga är säkert asnöjd med sitt billiga fynd!

Med dessa ord åker jag nu och gör lite skillnad i världen (yeah), hej och hopp!

X

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, så väldigt bra. Kul för bror din!
Usch vad kallt det är idag.

Postat av: Sigmundyvonne

Thank you for producing such a down to earth site.

2009-03-25 @ 14:54:53
URL: http://sigmundyvonne.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback