Modeblogg månne?!?

Nu ska jag passa på att modeblogga lite såhär på söndags kvällen!

Jag måste slå ett slag för detta 80-tals fenomen som jag har kommit att älska! Jag har en major crush på benvärmaren. De går att kombinera med det mesta; kjol, byxor, trosor, ja det mesta alltså! Jag har på mig de under mjukisbrallsen idag och det är gott mos! Så köp er ett par leg warmers för bövelen!

Förresten har Engelskmän ingen musiksmak, Basshunter ligger etta på topplistan. Hmmm, Sverige har så mycket bra musik att erbjuda? Ändå är det en låt om en jävla Bot som slår igenom! Herre gud säger jag...

X

Kommentarer
Postat av: Helena/moster

Tror du att det passar på mig???

Postat av: Alla mina pojkar

Jag hörde det på radion. Så jävla stört. Denlåter helt weird!!

2008-01-14 @ 09:45:27
URL: http://minajagochirene.blogg.se
Postat av: Karin

Moster: jaaaa, det passar på alla =)

Alla mina pojkar: Ja, den är så frukstansvärd som den är, så gör de en version till, borde vara olagligt!

2008-01-14 @ 10:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback