Mer träning åt folket!

Herregud, då var man igång igen!!!!

Det galna äventyret jag pratade om var såklart att jag har börjat med årets projekt, träningen! Och inte vilken träning som helst (ska det va så ska det va) utan något vid namn AFROaerobic!!!

Hur ball låter inte det då? Det var superkul faktiskt och kanske inte som jag trodde, fördomsfull som jag är. Jag trodde det skulle vara Doktor Alban, stora svarta kvinnor och e bongotrumma men vad fel jag hade. Det var inte någon afromusik, om man nu inte tycker Eminem, Pink och liknande är Afrikanskt. Det var dock själva stegen som var lite afro!!! Roliga steg, inte för svåra för lilla mig och man fick se ful ut. jag är ingen stjärna på kordination så jag var for sure ful, haha! Så det var bara go back to my roots, born in Africa! Fick allt med lite rumpskak, också =)

Jag hade glömt hur kul jag tycker det är med träning och hur bra jag mår. Nu låter det ju löjligt att jag redan mår bättre men fan, lyckohormonet kom inte långt efter passet, tjiihoooooooo!!!!Så nu ni, nu blir det träning i lagom mängd så jag håller det!

Nu sitter jag här med fil med hallon, banan och musli och är fånigt glad. Så lite kan det krävas!!!

X

Kommentarer
Postat av: Kajin

Ja, mer Afrika åt folket :) Har lite ont i mina ben idag, efter alla afrikanska benrörelser.. Men kul var det :) Förstår nte hur jag ska orka spinna med mina små ben imorn.. men det ska nog gå :) hej o hå

2008-01-17 @ 16:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback