Mannen i mitt liv

Fan, det har bara gått två dagar på det nya året och jag tror fan i mig att jag hittat mannen i mitt liv! Han vet dock inte om det men jag jobbar på det =)

Var hittade jag honom då? På TV såklart, hehe....

Jag och sambon kollade på "talk to me" igår på femman och den här
mannen  (man, nja kanske pojke) got my attention. Han är dock bara 17, men lugn bara lugn...

Han växer till sig och vips är vi jämngamla och lever lyckliga i alla våra dagar!!! Fy fan, jag är så nöjd med min plan!!!

Nu, stan och shoppa en aning (bara en aning)!!!

X

Kommentarer
Postat av: Alla mina pojkar

haha såna snubbar gillar vi!:D

Postat av: Helena/moster

hmm vet inte riktigt vad jag ska säga om detta. Hoppas du inte gjorde av med för mycket pengar under shoppingen!

2008-01-03 @ 19:46:55
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Karin

Alla mina pojkar: ja, små ska de vara =)

Moster: Nej, jag var duktig, inget handlades nästan! Så lugn, bara lugn!!!

2008-01-03 @ 20:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback