Im evil

Ja, andras elände är min lycka =)

Jag är heligt glad för
detta vilket jag egentligen inte borde vara, jag är en hemsk människa. Jag säger då det! Har ju varit kär i honom sen jag var typ 15 så jag tar detta som ett sign. Måste boka biljett och sen är saken biff. Det är ju 2008 mannen i mitt liv ska hittas, får ju göra en insats själv och när chanser som dessa kommer kan man inte bara vara passiv.

Jag har märkt en tendens att den här jakten på mannen i mitt liv fokuserars mycket på killar som inte bor i min närhet och som är kända. Hmmm, kanske ska försöka skaffa en som bor i Sverige åtminstone. Sen kanske jag inte ska göra en kampanj av det heller, haha. Snart står jag väl på stan med flyers och trissar upp min desperation ännu några steg, haha!

Nej, dags att styra upp sig själv!

X

Kommentarer
Postat av: Katariina

David Johns? Ja Aftonbladet verkar ha full koll... NOT

2008-01-05 @ 17:44:12
Postat av: Karin

Katariina: det tänkte jag inte ens å, fy! dålig stil, daniel är det ju....

2008-01-08 @ 20:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback