I väntans tider

Efter en toppendag med lite shopping, ett spännande möte och sen avslutning med ett hårt träningspass i form av MRL är jag sååååååååå nöjd. Jag är nöjd med mig själv för att jag har rockat järnet =) Vissa dagar tycker man bara att det man gör blir bra och mitt glada humör håller i sig. Jag har en teori om att träningen frigör mycket endorfiner som gör mig såhär fånigt glad.

Sen har jag fått glada nyheter från en vän som går i väntans tider, jag skämtade om att göra värsta blogginlägget om det hela och det gör jag inte (eller jo, jag bloggar ju om det, haha). Man måste ju få vara anonym men ett litet grattis tycker jag allt hon förtjänar här. Mina vänners biologiska klockor är desto mer effketiva än min, vet inte ens om den slår, tror batteriet är slut. Ho ho, någon klocka därinne månne?

Nej, nu kallar min mage på mat! Bara mat för en alltså....hehe.

X

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan, vad smart jag är!! Behövde bara uppdatera sidan.. Hihi...
Kram
Å ses i morgon..

2008-01-30 @ 20:59:12
Postat av: Karin

Anna: ja, hallååå Anna, smartare än så är du ju....

2008-01-31 @ 22:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback