I hate u so much right now...

Hopp och lek! Det vill jag lova...

Body combat var kul men svårt, slag och sparkar om vartannat. Det var liksom lite mycket att hålla reda på,var ju inte bara en kroppsdel utan alla skulle åt olika håll =) Sen hade det nog varit en käck idé att vara arg på någon, för jävlar, jag slog av både näsa, dunka någons huvud hårt och var allmänt otrevlig. ja, det var alltså en skuggfigur! MEN kan bli igen, för att se om det blir roligare med tiden! Ju mer man kan ju roligare blir det nog resonerar jag!

Efter träningen drog jag hem med träningskompanjornerna Afrot och P, fiskade även upp konstapeln som äntligen (yippie) flyttar ner till Sveriges framsida och gör sin aspirant, tackar. Im lycklig som få! Jag bjöd på god bulgursallad och Haloumi, mums mumsi! Sen fick vi ju äta efterrätt då vi tränat så bra, hihi. Det blev turkisk yoghurt med hallon och honung..mmmmmmm.

Nu sitter jag här lagom mör och mätt, redo för sängen och en arbetsdag imorgon!

FUCK YEAH!

X

Kommentarer
Postat av: Stina

Fnittrar till lite varje gång du skriver FUCK YEAH!
Gamla minnen som poppar upp =) Kram

2008-01-21 @ 22:10:13
Postat av: ny

älskar känslan när man tränat som fan och bara kan glida ner i soffan med gott samvete:)

Postat av: Karin

Stina: ja, det är verkligen gamla minnen, tror nog jag skrivit om det på bloggen, haha..den glidningen är icke att glömma, så smidig kommer jag aldrig mera bli!

Ny: Verkligen, det är verkligen gott. Äta gör man med men med gott samvete, hihi!

2008-01-22 @ 18:15:40
Postat av: Katariina

Combat växer verkligen med tiden. När man fått in tekniken och koreografin lite, så kan man verkligen spöa på. Pulstoppar och mjölksyra infinner sig lättare då också. Det är verkligen bra träning!

Lycka till och hoppas du fortsätter med Combat!

2008-01-23 @ 17:41:50
Postat av: Karin

Katariina: Jag tror det med, så jag kanske ger det en chans till. bara sådär första gången som man känner sig jäkligt dum, alla andra kan och själv står man som ett fån, hihi!Jag ska försöka, det ska jag!

2008-01-23 @ 20:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback