Heja mig!

God förmiddag!

Innan jobbet idag ska jag ta itu med två saker som känns rätt tunga, fast jag har gett mig fanken på att det ska bli bra nu! BRA BRA BRA!

Först ska jag till bilskolan och ännu en gång boka in körlektioner, sen ska jag ringa en KBT terapeut för tider där, och som grädden på moset ska jag frysa upp mitt träningskort! Träningen känns kul, det andra känns mindre kul fast nu har jag gett mig fan på att det ska gå vägen! Heja Karin!Affirmationen är: Jag kan köra bil. Efter alla dessa saker ska jag dra in brödfödan so to speak, jobbet kallar! Hepp hepp!

Men, problemet är ju fortfarande att jag inte har någon bil att köra. Så jag gör en liten efterlysning här. Om någon har en bil ståendes någonstans i gömmorna som de vill låna ut är jag evigt tacksam för resten av mitt liv!!! Jag  har inga högre krav, bara att bilen rullar framåt, gärna med broms, back och koppling! Annars är jag inte kräsen. Jag förstår svårigheten med att låna ut sin bil men måste ju ivf kolla om jag missat att fråga någon =)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback