Gasen i botten

Ja, då var det 2008 och allt känns precis som vanligt, haha.

Kvällen igår bestod av massa mat, snacks av olika slag, kortspel, fyrverkerier, grannar som dansade till sommartider och sjöng med som aldrig förr, gos med ögonstenen E och titta på Jan Malmsjö. Han är för övrigt en person jag har väldigt svårt för, vi funderade lite på om han var lite lullig i hatten men tidningen har inte skrivit något så då har det nog inte hänt =)

Nu är det nytt år och det känns gott!!! Nya år innebär alltid nya tag och det är verkligen vad jag ska ta!!!
 
Så gasen i botten, get ready to rumble och så kör vi.....( jag börjar med att ta E6an till jobbet, hihi).

Wrooooooom, wrooooooom!

God fortsättning mina vänner!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback