Dagens schema =)

Fredag, fredag ack sköna fredag är här!!!! Inte nog med att det är fredag, min älskade mamma kommer på besök i helgen! Det kommer nog bli angenämt att ha henne på besök =)

Så fredagen börjar strax med ett spinning+corepass, sen går vi snabbt vidare med att mammaumgås. Efter att ha umgåtts lite med mamma ansluter en av mina mostrar med dotter, vi ska äta och gå på operan (classy classy). Vi ska se My fair lady i  någon lite ballare version. jag såg den med min mor back in the days och jag somnade nästan, tok. Sen har jag planerat att vi ska åka hem och sova om inte mamma vill inte och tokfesta på Avenyn, det vet man aldrig (eller jo)!

Någon sa till mig att jag har ett kontrollbehov, jag förstår inte vad de menar alls....Haha!

Ha en grym fredag!

X

Kommentarer
Postat av: mingla

vet du hur man får profilbilden större :)? bra blogg du har förresten..

Postat av: Johanna

Tjo! Veckan har varit galen så jag glömde bort att läsa din blogg och det är roligt att se att det bloggas för fullt igen. Jag har stängt ner min facebook... Blev ¨så rädd för den sidan och att det nu finns uslingar som hackar sig in o förstör... kommer nog klara livet utan stenkoll på alllas pyssel. kram o hälsa mammsen!

2008-01-18 @ 10:51:53
Postat av: Karin

Mingla: sorry sorry, vet ej!

Johanna: Haha, ja fy, uslingar är inget roligt! Lika bra att inte göra sig beroende av massa sånt där!

2008-01-21 @ 13:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback