Dagens boktips!

Denna lyx, att sluta 11 på förmiddagen efter att ha jobbat natten är gudomligt. Vanligtvis hankar man sig fram i trötthetens dimma till 16.30 men var 6e vecka har jag denna lyx! Jag säger bara fuck yeah =)

Jag vill även passa på att ge er ett boktips om en bok som dänger i väggarna!!!
Bitterfittan har jag just avslutat! En riktigt bra bok som i mina ögon behandlar ett av samhället viktigaste frågor; jämnställdhet. Så länge böcker som dessa skrivs kan hur många män och kvinnor som helst sitta i TV och säga att jämnställdheten har gått överstyr och att män nu är förtryckta. Jag vet inte om någon annan såg kvällsöppet på 4:an härom veckan om en man som skrivit om mansförtrycket som nu sprids som en löpeld. Ja, herre gud, snacka om att vara fel ute.... Om ni är intresserad av att se denna debatt, kolla här vetja (kolla under har jämnställdheten gått för långt del 1 och del 2), riktigt intressant även om jag blir mucho provocerad av denne Per Ström.

Upp till kamp kvinns and män, we shall overcome!!!

Så länge ska jag vara hemmafru och städa min lägenhet! Tjipp och hajk!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback