Bootylicious

Nyss hemkommen från ett tokigt träningspass efter en lång arbetsdag (inte längre än vanlig iofs). Just nu testar jag allt som erbjuds, detta har jag testat förut och heter MRL (mage, rumpa lår). Det var skojigt och såklart JOBBIGT! Man använder sig av stepbräda, gummiband, matta och kör intervall mellan kondition och styrka. Sist jag var på detta pass var det en sån där hoppa som var överallt men denna ledaren var lite mer sansad och höll sig där jag var. Krampkänningar i vader och ben tyder på OTRÄNAD AB...

Annars måste jag säga att livet gillar mig, jag gillar livet. Jag har ett gott flow och känner mig väldigt tillfreds med allt. Det känns skönt att inte behöva kämpa för att må bra utan att det bara är där när man slår upp ögonen. Csn tycker också jag är en duktig kicka och har sänkt min månadskostnad till de med 100 kronor och min A-kassa har sänkts med 70 spänn varje månad. Så tackar!

Sen är det oundvikligt att vara lite ledsen för Heath Ledgers död, han var en fantastisk skådis och dog alldeles för ung. Det tyder ju på en överdos vilket gör mig väldigt beklämd, the drugs don´t work! Konstigt nog går ju livet vidare trots att miljontals människor dör varje dag. Det är en del av livet men fuck vad orättvist och tungt det kan kännas ibland. Då talar jag alltså inte om Heath Ledgers död utan om döden i allmänhet.

Nej, nog med filosofiska tankar! Dags för en tallrik tomtegröt (igen)!!!

X

Kommentarer
Postat av: Stina

Skönt att höra att du mår bra vännen =) Stor kram!!

2008-01-23 @ 21:31:58
Postat av: Karin

Stina: Japp, visst är det, haha. man får glad så länge det håller i sig!Kram kram

2008-01-23 @ 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback