Åk Kollektivt...eller inte...

Idag var tåget sammanlagt en timme försenat och Västtarfik undrar varför ingen åker kollektivt? Ja, jag säger då det. Hållplatsen där jag går på har precis tagit bort sin väntesal då det inte finns något behov av den tycker Västtrafik. Fuck it, om tåget är en halvtimme försenat är det rejält kul att stå ute. jag skrattade faktiskt precis hela tiden,så kul var det! Speciellt om man är en sån som jag som inte har några vinterskor (skyll dig själv, hehe). Snacka om att jag eldade upp mig själv!

Ja, detta mina vänner är vad jag kallar projicering =)

Västtrafik är just nu mitt objekt att lägga ut all min ilska och aggression på och gissa vad? det är asgott, hehe!Testa det! Finns ju fler trafikbolag för katten!

X



Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

I swear my God jag ska bajsa på Västtrafik åt dig!

Postat av: Karin

L-S. Tackar!!!!

2008-01-12 @ 12:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback