What is love?

Nej, att Mello inte är så lukrativt är kanske ingen skräll. Fy fan vilken dynga, ändå tittar jag på skiten. Den enda som höll en ren ton var damen som var 15 bast, heja!

BJÖRN GUSTAFSSON gjorde hela alltet. Herre gud, vilket uppträdande...

CHRISTER SJÖGREN är som tagen ur min allra värsta mardröm, då är jag fullständigt allvarligt, hjälp vad han skrämmer mig!

Dock är jag ju inte smartare än att jag kommer sitta där nästa vecka och säga precis samma jävla sak om bidragen nästa vecka. Det måste vara närminnet som sviker mig...

Over and out!

X

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, utan honom skulle nog hela sverige övergivit skiten ;)

Postat av: Annelie

Björn Gustafsson var kvällens höjdpunkt, jag skrattade så jag grät! :)

2008-02-09 @ 22:38:02
URL: http://anneliten.blogg.se/
Postat av: Karin

Angelica och Annelie: Ja, Björn is the shit =) Så himla himla bra!

2008-02-10 @ 10:00:17
Postat av: Stina

Ja, han var skön =)
men snälla svenska folket... Suzzie Tapper??? Varför rösta på henne???????!!!!!!!!!!!!!

2008-02-10 @ 13:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback